Nog 4 dagen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lieteke Grondsma - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lieteke Grondsma - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Lieteke

30 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

De laatste keren.

De afgelopen tijd heb ik een aantal “laatste keren” gehad.. Waaronder mijn laatste stagedag op de Polsstok in Zuid Oost. Geweldige stage gehad, heel veel geleerd en heel veel lol gehad. Een hele drukke maar hele leuke klas. En het afscheid was moeilijk. Sommige kinderen kwamen huilend afscheid nemen en dat terwijl ik daar maar 1x in de week kwam, over een periode van 5 maanden.. Voelde me vereerd.
De laatste keer sportschool. Eerder dan verwacht. Had er geen tijd meer voor. Of liever: nam er de tijd niet voor.
De laatste keer Ipabo: heb net m`n laatste tentamen gedaan en de bibliotheek boeken ingeleverd. Alles voor school is af.
Vanavond m`n afscheidsborrel, morgen de spullen thuis inpakken, mijn koffers zijn gelukkig al gepakt.
Vrijdag het huis verlaten, 1 nachtje bij moeders, zaterdag in het hotel en zondag de vlucht naar Uganda!

Heb er zin in!! De eerste sociale afspraken zijn al gemaakt en het gaat buiten leerzaam (Moet ik wel schrijven, leraren lezen mee) ook heeel erg gezellig!
Maris, nog 4 nachtjes slapen!! Okay, nu ik het opschrijf, krijg ik lichtelijke stress, 4 nachten..4!!!!
Zal jullie voor die tijd niet lastig vallen met saaie verhalen, vanuit daar zal ik echte verhalen sturen.

En voor degene die niet weten hoe je je moet aanmelden: Klik op: Meld je aan voor de mailinglijst

Liefs Liet

• 30 Januari 2013 - 16:37

Annemieke :

Hi Lieteke,
    Tjee dat is snel gegaan en we keken zo uit naar een gezamenlijk kopje thee bij ons op kantoor.
    We wensen je een succesvol en plezierig verblijf en tot ziens!
    Hartelijke groet,
    Annemieke en Jan

• 31 Januari 2013 - 23:07

Marjolijn Bruijn:

Hi Liet,

Heb je morgen een lift nodig richting je moeder? Ik breng je graag.

Laat maar weten!

Gr. Marjolijn