Waardering.. - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Lieteke Grondsma - WaarBenJij.nu Waardering.. - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Lieteke Grondsma - WaarBenJij.nu

Waardering..

Blijf op de hoogte en volg Lieteke

11 Februari 2013 | Oeganda, Kampala

Wat geeft het toch een goed gevoel wanneer je zo gewaardeerd wordt: Dit is wat Foodstep Uganda net op facebook gezet heeft:

Foodstep Oeganda:
Sinds begin februari is ons Foodstep Team tijdelijk uitgebreid met een leerkracht –in-spé, namelijk Lieteke Grondsma. We kennen Lieteke al langer en zijn enorm blij met haar komst!
Met haar grote hart en natuurlijke aantrekkingskracht naar kinderen toe, is ze een enorme aanwist voor ons Foodstep Project.
De komen 6 maanden gaat Lieteke zich bezighouden met het (extra) lesgeven aan onze Foodstep kinderen. Zowel op de school waar de kinderen naar toe gaan, als in de middag in de huiswerkklas.
Lieteke doet dit allemaal vrijwillig! Steun daarom het geweldige werk dat Lieteke doet voor onze kinderen. Samen met haar bouwen we aan de hoopvolle toekomst van de kinderen.

lietinafrika.waarbenjij.nu
www.kampiringisa.org

41.90.30.190 van de ABNAMRO te Rotterdam t.n.v. Stichting Child of Uganda o.v.v. Foodstep Uganda –Lieteke (fiscaal aftrekbaar)

• 11 Februari 2013 - 10:07

Martine:

He Liet, wat goed zeg! Hartstikke fijn dat ze zo blij met je zijn. Dit is in 1 woord: GEWELDIG!

• 11 Februari 2013 - 10:27

Huisbewaarder:

Jij bent goed bezig! :)

• 11 Februari 2013 - 20:05

Henny Van Ruler:

hoi, hoi,
    wat een mooi compliment!!

groetjes

• 12 Februari 2013 - 10:08