nog 3 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lieteke Grondsma - WaarBenJij.nu nog 3 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lieteke Grondsma - WaarBenJij.nu

nog 3 weken

Blijf op de hoogte en volg Lieteke

13 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

Nog 3 weken

Over 3 weken vlieg ik naar Uganda. En ja, de tijd begint te dringen. En er is nog veel te doen:
Voor de Ipabo moet ik nog 3 plannen van aanpak en mijn leerverslag inleveren (En ja, deels ook nog schrijven.)
Stage, Ik heb nog 2 dagen! Aanstaande dinsdag en de 29ste. Eigenlijk had ik besloten aanstaande dinsdag mijn laatste dag te maken, maar ja, ik vertelde het een van de kinderen en die keek zo sip, dat ik er maar een extra dagje aangeplakt heb.
Nog 1 tentamen op de 30ste. Kritisch burgerschap. Erg leuk vak! Maar ja, ik hou er dan ook van om heel erg kritisch te zijn! En soms wel eens te!
Werk: Nog 2 dagen op kantoor en 1 dag bij de ijsbaan.. Ik kwam er afgelopen week pas achter, dus heb nu stress!!!!! Moet alles overdragen en zoveel mogelijk af hebben..
Mijn huis moet deels leeg, want op 20/01 komt Rolf zijn spullen brengen. Hoef er pas op 31/01 uit, maar hij moet zijn spullen toch ergens kwijt en om binnen 11 dagen twee keer te verhuizen is ook zo iets.
Ik moet mijn spullen pakken (dat is zo gebeurd), heb genoeg ervaring met het inpakken van koffers. En ik heb mijn eerste cadeautje gehad: Een bagageweger!! De gewone weegschaal heb ik jaren geleden al de deur uitgegooid, dus op Schiphol was het altijd een verrassing hoe zwaar mijn koffers waren. Nu weet ik bij voorbaat hoeveel overgewicht ik mee heb. Dank jullie wel Annemieke en Jan!!
Dingen kopen (duurt altijd langer en kost altijd meer dan de bedoeling was)
En afscheid nemen.. Daar gaat altijd de meeste tijd in zitten. Want ik zeg altijd in mijn enthousiasme “Ja” tegen elke aanbieding van een borrel.. Daarom ga ik het deze keer iets anders doen!
Voor degene die weten wat de Cookie Cocktail is: Ik zal er zijn, om ff een borrel te drinken
Voor degene die weten waar het Double Tree is zin hebben om daar langs te komen: Op vrijdag de 26ste sta ik in de Skylounge van 14h00-23h00. Of liever buiten de lounge, op het terras om schaatsen uit te delen aan mensen die of heel erg goed zijn in pootje over, of het heel graag willen leren. Er ligt op het terras een ijsbaantje. Hoop alleen dat het dan niet zoals nu, erg koud is.


Eigenlijk wil ik ook nog bij bepaalde klanten van het hotel langs om ff een kop thee te doen.. Met verschillende werk ik al jaren samen en met anderen klikt het zo goed, dat het gewoon gezellig is.
En er moet nog een afscheidsborrel voor mijn collega’s komen en misschien ook nog voor klasgenoten… Waar en wanneer is de vraag, want ik heb ook nog wat afspraken met mensen privé..
En de laatste paar dagen zijn voor mijn moeder, die ziet er zo tegenop dat ik weg ga..
Aggghhh ik heb een paar avonden extra nodig om alles te kunnen doen!!!

Kan ik bij iemand tijd kopen?? Hoor graag!!!!

  • 13 Januari 2013 - 17:31

    Az:

    LietinNederland...ik breng je persoonlijk alle vergeten dingen na!

  • 13 Januari 2013 - 18:36

    Lieteke Grondsma:

    En ik zal zeker het een en ander vergeten Anneke! En ik heb nu al zin in een borrel samen!

  • 14 Januari 2013 - 13:27

    Valerie:

    Liet, wat komt 't dichtbij!
    Ik zou me lekker richten op wat je moet doen en iedereen verzamelen op 1 tijdstip...weet nu gewoon niet of ik moet gaan schaatsen op de 26e, gaan borrelen op de 17e (toch?) of hopen dat je bij ons langs komt...ga er over nadenken

  • 17 Januari 2013 - 13:54

    Mascha:

    Suc6 en sterkte Lieteke, met de laatste loodjes hier in Nederland! Daarna in het vliegtuig nog een rustmoment en dan er tegen aan! Respect hoor, helemaal geweldig. Ik ga je volgen op deze mooie site, groetjes van Mascha

  • 22 Januari 2013 - 21:34

    Marjolijn:

    Lieve Liet,

    Ik ga je enorm missen. Ik mis nu al de stilte op kantoor. Ik wens je heel veel geluk en ga je zeker volgen. Heel veel sterkte met de laatste loodjes in Nederland.

    Een hele dikke knuffel alvast maar ben aanwezig volgende week en doen zeker samen een borrel.

    Liefs Marjolijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieteke

Actief sinds 01 Jan. 2013
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 13243

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2015 - 12 Oktober 2015

Verhuizen naar Ghana

03 Februari 2013 - 16 Augustus 2013

Stage in Uganda

Landen bezocht: